نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
سرقفلی همیشگی نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس!

سرقفلی همیشگی نقل و انتقالات تابستانی یوونتوس!

 

با جدی شدن احتمال پیوستن دنی آلوز مدافع راست تیم ملی برزیل و باشگاه پاری‌سن‎ژرمن به منچستر سیتی، ماجرای انتقال ژائو کانسلو به آبی‌های لندن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است؛ هرچند کانسلو از سوی بایرن‌مونیخ نیز زیر نظر گرفته شده است.

 

در حالیکه یوونتوس با فراوان دانستن احتمال خروج مدافع پرتغالی‌اش، به صورت جدی به دنبال بازگرداندن متئو دارمیان به ایتالیا است، انتشار خبر مذاکره سیتی با آلوز معادلات را برای این تیم پیچیده نخواهد کرد.؛ چه‌آنکه Calcio Mercato نیز با قطعی دانستن خروج کانسلو، یووه را همچنان یکی از مقصدهای اصلی دارمیان در شروع فصل جدید می‌داند.

 

دارمیان که توانایی بازی در هر سه پست دفاعی (وسط، چپ و راست) را دارد، سابقه حضور در باشگاه‌های میلان و پالرمو را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد.

 

به نظر می‌رسد یوونتوس هیچ عجله‌ای برای انتقال دارمیان به تورین ندارد و آماده است در اسرع وقت و پس از مشخص شدن سرنوشت سمت راست دفاعی‌اش، به سراغ این بازیکن 29 ساله برود. Sky Sport با تأیید تمایل جدی بیانکونری به دارمیان، او را گزینه‌ای کاملاً جدی از سوی بانوی‌پیر برای جایگزینی شماره 20 فعلی‌اش معرفی کرده است.

 

متئو دارمیان که پس از درخشش در ترکیب تورینو در سال 2015 به منچستر یونایتد پیوست هرگز نتوانست در این تیم حضوری ثابت و اثرگذار داشته باشد. دارمیان که تا تابستان آینده (2020) با منچستر قرارداد دارد، در چند فصل اخیر همواره در میان گزینه‎های پیوستن به یووه بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: